dinsdag 3 augustus 2010

We travel the world to find the beautiful



Weer een opdracht van het Channieforum in de reeks: the art of Quotes. Heb de quote afgemaakt op een 2e pagina zodat het samen weer een spread is geworden. Vind ik toch het fijnste voor in mijn albums.

de opdracht lo:


het mooie van over de hele wereld bijeen gebracht en wat koffers erbij gebruikt. De quote geprint op designpapier uit de lijn rusted sun van fancypantsdesign.

bijpassende lo:


voor de spread de quote afgemaakt met to find it at home en foto's gebruikt van een van mijn katten genaamd Meeuwis. er loopt ook nog een Guus door het huis. En een prachtige kronkel in een van de bomen in de voortuin en afgemaakt met 3 kleine foto's van mijn woonplaats Tiel, het fruitcorso en mijn opgroei plekje Buren (GLD)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten