vrijdag 12 augustus 2011

nieuwe ruit

Helaas ben ik het slachtoffer geworden van vandalisme. Men vond het leuk om een baksteen door de ruit te gooien. Ze denken niet na wat daar de gevolgen van zijn. Het gebeurde in de nacht om half 2. Gelukkig sliepen we en was er niemand in de woonkamer aanwezig. Dan zou de ramp niet te overzien zijn geweest. Gelukkig kon de nieuwe ruit snel geplaatst worden. Helaas nog niet gezeemd. Kan en mag ik zelf niet en dus wordt dit een klusje voor in het week-end voor mijn partner.

En natuurlijk wat foto's gemaakt om mee te kunnen scrappen. Als is het geen gezellig onderwerp het hoort er nu eenmaal bij.


De glazenzetter is een goede vriend, een schoolvriend van mijn oudste zoon. En gelukkig kwam mijn neef en achterneefje even een handje helpen.
Ben iedereen weer erg dankbaar.
Zou zo graag alles weer zelf kunnen doen mar dat zit er nog iet in. Even wachten op bezoek aan orthopeed en dan verder kijken.





1 opmerking:

  1. Hoi Hoi,
    Wat vervelend als dit je overkomt en niet weet wie dit doet, jammer hoor waar is het voor nodig?
    Ik kwam jou net tegen op de blog van Marianne Design en oh oh ik ben zo nieuwsgierig dat ik maar eens kom kijken, je hebt een geweldig mooie blog,met goede inspiratie voor mij waar ik altijd iets mee kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden en zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje wilt brengen en misschien volger bij mij wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen