woensdag 14 augustus 2013

Hema




 Toen ik vorige week bij de Hmea was, voelde ik me even in een scrapwinkel. Op de afdeling schoolspullen waren zulke leuke dingen die we ook bij scrappen gebruiken. Zoals envelopjes, paperclips,fotohoekjes, tabs,verstevingen voor gaatjes, clips met teksten, stikkers, heel veel washitape en stoftape.

Heel wat verpakkingen van de washi gekocht


En zag direct dat ik met de paiereninleg uit de verpakking leuke embelishments kan maken. Zoveel ideen, een paar even snel gemaakt, omdat ik mijn hobbykamer aan het opruimen ben en ik alles dan opruim.


en nog zoveel ideeen er mee

bij dit kaartje een stukje decopapier er in geplakt en over de tekst een bloem geplakt.



ook hier een plaatje ingeplakt met een leuke tekst en de tekst weggewerkt met een gehaakt bloemmetje dat ik met fom op kaartje heb geplakt en door foam een pin gestoken en een brad over het geheel.


Ook hier een tekst geplakt maar de tekst paste niet in de opgening dus 2 kaartjes gebruikt en met de rest van de tkest de barcode weggewerkt. hier dus de achterkant van kaartje gebruikt.

Maar ik heb nog meer ideeen wat tte doen.

1. met een foto
2.tekst uit kaartje snijden zodat er iets achter gedaan kan worden. bijv de barcode of een cirkel over tekst        washitape.
3. kaartje beplakken met washitape.
4. gebruiken als envelopje op een layout

en ga zo maar door. Dus vooral NIET WEGGOOIEN die verpakking!

en hier nog een foto van de envelopjes.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten